tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtanes

Det här är en dag för bra för att vara sann, men nu är den sann. Jag sa ju att den här dagen skulle bli bättre än igår, men alltså.. Nä jag kom hem från jobbet möttes jag för det första av en städad och fin lägenhet, gud så gött! tänkte jag och blev givetvis görglad. Han har varit hemma under dagen och både städat och lagat mat, underbara karl. Men det stannade inte där. När jag tog en tur i köket höll jag på att få hjärtsnörp. Där på köksbänken står det en KitchenAid! SOM jag har önskat mig en KitchenAid. Suktat, dreglat, drömt. Och plötsligt en tisdag i februari så bara står den där och blänker! Jag kunde inte sluta skratta och upprepade "Du är inte klok!" om och om igen. Jag börjar fortfarande skratta när jag tittar på den. Den är så underbart fin!

Och sprutan gick ju hur bra som helst att ta idag, såklart. ;o)

Spraydag 33
Sprutdag 6
IVF 1

1 kommentar: