fredag 16 mars 2012

Hursomhelst, TGIF!

Fortfarande har jag inga direkta graviditetssymptom, som jag tyckte att jag hade i början. Jag känner mig mest bara mindre och mindre gravid för varje dag som går. Blir orolig, googlar, och läser tre inlägg om ofostrig graviditet och hundratre inlägg om personer som inte upplevde symptom förrän i vecka 10. Ändå får jag för mig att jag har drabbats av ofostrig graviditet.

Idag har jag dock ont, men inte på sättet som molvärk känns, utan på något annat sätt. Det sitter långt ner i magen, lite till höger och gör ont på ett otrevligt vis. Inte ont på graviditets-ont-allt-är-som-det-ska-sätt. Utan ont-på-undrar-om-något-är-fel-sätt. Inget blod än i alla fall och jag hoppas att det onda snart går över.

Nu ska jag försöka tänka på något annat ett tag, ta på mig en sommarklänning i hopp om att våren vill komma lite fortare, käka lite bullar, sätta på go musik och göra hemmet fint för lite fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar