måndag 19 mars 2012

Den som väntar på något gott

Här händer det inte så mycket just nu, därför blir det lite mindre skrivande. Tiden går väldigt långsamt framåt och jag mår fortfarande oförskämt bra. Nu går vi snart in i sjunde veckan (v. 6+0 idag) och jag längtar halvt ihjäl mig till första veckan i april när det blir återbesök på fertilitetskliniken här i stan. Kanske alltihop blir lite mer verkligt (och jag verkligen fattar att det är sant) om vi då får se något som tickar på en skärm.. ;)

4 kommentarer:

  1. Ja, nu börjar nästa väntan... Fast jag hoppas den är lite mer trivsam än den här andra!? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är den här väntan mer trivsam, nu är ju chansen större att den slutar i något positivt :)

    Men den är tuff på sitt sätt eftersom den är fylld med så mycket oro. Känslan blir så annorlunda när man väl har något att förlora. Förut när vi inte hade det, levde man mellan hopp och förtvivlan på ett helt annat sätt. Jag hoppas att jag kan slappna av lite mer sen när den första mest kritiska tiden är över!

    SvaraRadera
  3. Hej!!! Jag har följt din blogg i flera veckor, önska jag var i din sits.. Efter 2 års försök o ivf till hösten. Men gissa om jag blev förvånad när jag i söndes upptäckte att jag är gravid!!! Och dessutom i samma vecka som du:-)!!! Håller med om oron.. Var inte beredd på den men denna oron kommer man få dras med resten av livet nu. Känner inte heller av så många symptom förutom molvärk o darrig liite yr. Man vill liksom ha mer! Ska bli kul o följa dig! /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad spännande! Stort grattis!! Vad roligt att du kikar in här ibland, du får gärna berätta mer framöver hur det går för dig!

      Radera