tisdag 8 januari 2013

Det finns kanske mindre smärtsamma (och omständiga) sätt att pierca sig på?

Och apropå krigsskador efter förlossningen så gjorde barnmorskan mig också uppmärksam på att jag har fått ett litet skönhetsfel i hufsatufsa som ett resultat av lite crappy sömnad. Ett hål i ena blygdläppen. Kanske var det därifrån första stygnet kom farande bara ett par dagar efter förlossningen, och alltså inte hann läka ordentligt. Nåväl, hon påpekade att det är ju många som piercar sig i härligheten, och då gör det ju inte så mycket med ett litet hål där. Hm. Kanske jag borde göra slag i saken och sätta in ett litet smycke då? Känna mig lite ungdomligt hipp med ett hemligt blinbling där solen mycket sällan lyser, och veta att den enda lyckliga på denna jord som får äran att avnjuta det är min sambo. Ja?

1 kommentar:

  1. Hehe du får väl ta fram nål och tråd och börja tråckla :)
    Jag tog i alla fall inte en enda klunk kaffe igår fast jag slängde ett antal längtansfulla blickar mott kaffebryggaren... Och jag tyckte Vega verkade ha mindre ont i magen! Nu är alla dagar olika så jag vet inte om det var det, men jag fortsätter utan kaffe ett par dagar till och ser hur det går. Tack för tipset i alla fall, värt att testa!

    SvaraRadera