tisdag 30 oktober 2012

Lussebak - en viktig sak

Nu är det bara några dagar kvar..! Tänk att nästan hela graviditeten är avklarad nu, och bara finalen återstår innan vi har ett helt nytt liv som mamma-pappa-barn. Det känns så overkligt och ibland undrar jag om jag verkligen är beredd. I natt hade jag flera förvärkar och det kändes lite konstigt under morgonen, men när jag gick upp försvann det och nu känns det som vanligt igen, så det är nog inget på g riktigt än. Men tanken på att det kan ske när som helst gör mig alldeles nipprig. Herregud, jag borde verkligen packa klart det sista till BB-väskan..!

Men inte just nu, för nu ska jag ställa mig i köket och göra lussekatter att fylla frysen med. ;) Som sagt är lussekatter ett absolut måste för mig under jul - och ingen vet om det finns tid eller ork till lussebak senare, så därför får julen starta lite tidigare i år.. ;)

1 kommentar:

  1. Du får väl stoppa lussebullar fulla bb väskan då i nödfall, de kan säkert användas till diverse bra saker :)

    SvaraRadera