måndag 22 oktober 2012

Foglossning from hell - där fram

Jag har ju klarat mig oförskämt bra från krämpor under min graviditet. Så jag ska verkligen inte klaga. Men idag. Som en blixt från klar himmel kom en attack av fruktansvärd foglossningssmärta i blygdbenet. Det känns som om en jävligt vass kniv har huggits rakt in precis mitt i, och den sitter verkligen där den sitter om man säger så. Det kom väldigt plötsligt under eftermiddagen idag på jobbet, utan någon vidare förvarning. Promenaden från jobbet till bussen gick sedan i myrfart med små små långsamma steg och profylaxandning för att inte knivhugget skulle kännas värre. Alla jag mötte längs vägen tittade på mig med suspekta blickar som avslöjade att de var säkra på att jag skitit i brallan så konstigt som jag gick. Jag får bjuda på den. Men nu blir det soffläge resten av kvällen, för jag tar mig knappt upp utan att bli gråtfärdig. Hoppas innerligt att det har gått över till imorgon.

1 kommentar:

  1. Jag har ju foglossning och säga vad mab vill om smärtan i höft och rygg som gör en invalido - MEN knivhuggen (som jag tack och liv sluppit nu) gör så satans ont att man helt tappar fattningen... Hoppashoppas det inte fortsätter!!!

    Kram!

    SvaraRadera