fredag 26 oktober 2012

En fredag värd att fira!

Idag firar vi att sista jobbdagen på lääänge är gjord. Man har ju gått hem på föräldraledighet nu då. Herregud så vuxet, hur många poäng får man för det? Det känns otroligt skönt - men samtidigt väldigt konstigt, nästan lite vemodigt, och jag kommer sakna mina kollegor mycket.

Nu ska det latas i mängder tills bebisen vill titta ut, för lata sig - det vete gudarna när man får göra nästa gång (kanske någon gång sommarn 2026?). Kanske bakar jag några lussebullar också. För tänk om man inte hinner/orkar det sen? Och lussebullar kan man ju bara inte vara utan när det närmar sig jul, så är det bara. Därför hoppas jag på två lugna fina veckor nu innan det blir dags. Inte fyra veckor, inte tre heller - två räcker. Hör du det, Bo? Två. Max. Men sen är du välkommen ut i vida världen.


1 kommentar:

  1. Han kanske tittar ut redan i morgon :) Det är ju väldigt spännande nu när det kan bli närsomhelst. Jag älskar förlossningsberättelser så det ser jag framemot!

    SvaraRadera