måndag 23 januari 2012

Tröttma

Inatt har jag sovit totalt två timmar, somnade strax efter fyra och när klockan ringde vid sex var jag alldeles sjösvett. Jag hade lätt kunnat betala med någons tusenlappar för att få sova lite till just då. Så dagen idag har gått i trötthetens tecken, och inga kaffekoppar i världen kunde råda bot på ögonpåsarna. Fullspäckad dag utan ordentliga raster gör liksom pricken över i. På väg hem från jobbet, när jag insåg att jag missat bussen ville jag bara lägga mig på backen och protestböla precis som en trött unge i ett köpcentra. Dessutom har mitt förvirrade jag gått runt och trott att det är tisdag flera gånger om idag. Och den besvikelsen varje gång man inser att det fortfarande bara är måndag. Jag hoppas innerligt på några fler timmars sömn inatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar