fredag 20 januari 2012

Spraydag 8

Så, då var första spray-veckan gjord. Och det har gått görbra (my god vad jag längtar tills jag säger samma sak om första sprut-veckan).

Inga större biverkningar än så länge tack och lov. Ömma tuttar har jag iofs fått (men de har inte behagat att passa på att växa lite, det var ju synd), men det har man ju i perioder så det känns ju inte så överväldigande. Och så är jag ju hungrig nästan hela tiden. Så hungrig att det gör ont emellanåt, sådan har jag inte varit tidigare. Jag är tvungen att äta frukost två gånger varje morgon (frukost har jag annars inte ätit de senaste 10 åren..) och mellanmål, och tre timmar efter lunch har jag magknip av hunger. Ömma bröst och hunger känns som en vinst på miljonlotteriet i jämförelse med övriga biverkningar, så hittills är jag mycket tillfreds med situationen.

Spraydag 8
IVF 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar