fredag 9 november 2012

Den här helgen?

Förvärkarna hänger i, fast inte lika ofta nu som i natt. De kommer mellan 10-25 minuters mellanrum, ganska oregelbundet och har inte blivit mer intensiva eller täta under dagen utan håller sig på samma sätt hela tiden. Jag hoppas att de inte börjar glesa av nu, för så länge de håller i sig känns det som om förlossningen är nära i tid. Visst, det finns de som går med förvärkar i flera dagar, men just nu känns det som om något kommer att hända den här helgen - det är i alla fall vad jag hoppas på!

3 kommentarer:

  1. Ut och gå som bara fan :)Sen finns ju den numera beryktade yogaställningen squads i min bekantskapskrets (googla det om du törs) som jag visade min vänninna och ungen var ute två timmar och 200 stygn senare...Mig fungerade det dock inte på :D

    SvaraRadera
  2. Haha 200 stygn lät lockande ;) gå i trappor har jag hört ska vara effektivt också, bor ju i lägenhetshus så trappor finns ju nära till hands ;) än så länge håller värkarna i, nu lite tätare igen.

    SvaraRadera
  3. Åh, lycka till! Känner av en liiiiten avundsjuka, men bara lite! Hoppas du är inne på förlossningen! /lyckaabovo

    SvaraRadera