onsdag 1 augusti 2012

Eller permobil?

Jag tog just en liten promenad till Babyproffsen och köpte med mig lite attiraljer till spjälsängen (nu börjar det minsann klia i fingrarna att få sätta ihop den och "inreda" däri). Ingen lång promenad och i långsamt tempo, men hej och hå. Jag är helt slut. Pulsen var uppe i 134 bpm när jag kom innanför dörren och jag stupade bokstavligen i sängen, som alternativ till att svimma på hallgolvet. Jag bara undrar - hur fanken ska det gå att jobba till veckan? Kan man be chefen att ställa upp en säng på kontoret att stupa i när man kommer dit? För om jag blir så påverkad av en liten promenad kommer det nog krävas färdtjänst från dörr till dörr om jag ska klara mig utan den där sängen. Jisses.

1 kommentar:

  1. Ja det blir till att tänka på sin arbetssituation :) Jag kunde inte ens titta på en trapp utan att flåsa som en brunstig tjur (eller nått) utan fick börja ta hissen och gå i snigel fart. Jag kan inte för mitt liv begripa idrotts kvinnor som fortsatt tävla fast dom är gravida! Det är otroligt :)

    SvaraRadera