tisdag 14 augusti 2012

Bökigt i vecka 28

Nu börjar han minsann ta plats, lille Bo. Idag har han sparkat och bökat på ett sätt som nästan varit obehagligt, jag som hittills älskat de där oskyldiga små sparkarna. Men en riktig kick mot urinblåsan är inte skönt, och han har kommit åt massa andra ömma punkter också, hur han nu bär sig åt. Men jag är bara glad så länge jag känner att han lever och frodas, min lille pluttonge. Det känns som om han växer ganska snabbt nu, men som om magen liksom inte hänger med - för så som han buttas och trängs verkar han tycka att det är ganska trångt där inne..

3 kommentarer:

  1. Så kul! Redan vecka 28 alltså! Häftigt :) /lyckaabovo

    SvaraRadera
  2. Ja man kan ju föreställa sig den lilla ettan med kokvrå som dom lever i :) Och som dom tränar kan man nog förutsätta att de har ett helt hemmagym där också som tar plats ;) Ibland tyckte jag även det kändes som att min gosse spelade banjo med mina nervtrådar i underlivet :D
    Jag tycker det låter så fint med Bo, blir det namnet tillslut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha :)


      Hm njae, Bo kommer troligtvis få heta något annat sen.. Annars blir det högst troligt en Bosse av det hela, och det vill jag inte. ;)

      Radera