måndag 16 september 2013

Det är inte ens svårt

"Kära dagbok. Jag har fått äta spaghetti och köttfärssås helt själv och det var kul. Mamma sa att bordsskicket lämnade mycket i övrigt att önska, men jag tycker själv att det här med kladd inte är så värst mycket att bråka om. Blir det lite extra mat i hudvecken får man ju bada efteråt (lyxigt!), så hur illa kan det vara liksom. Det är vad jag brukar kalla win-win, att det blir ännu roligare efter maten om jag haft det riktigt roligt med maten. 

Med vänliga hälsningar // mat&badglad_12.

P.S. Jag får av outgrundlig anledning inte äta maten själv varje dag. Jag måste luska ut vad det kan bero på. D.S."







2 kommentarer:

  1. Hahahaha. Hmm, misstänker att min E skulle sett likadan ut. Han har inte fått prova äta nåt så kladdigt på egen hand ännu...
    Bada är ju så härligt! Kladda på du så mamma måste bada dig ;-)

    SvaraRadera